Stanowisko:

Kierownik projektów OZE – Mielec/Kraków/Warszawa/Rzeszów

Firma EnMS Polska powstała w 2010 r. wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Naszych Klientów, którzy zdają sobie sprawę z faktu, że koszty energii – stanowiące ważną pozycję w corocznym budżecie – mogą być kontrolowane i redukowane tak jak każdy inny koszt operacyjny w organizacjach. W swojej ofercie posiadamy szeroką gamę audytów technicznych, audyt energetyczny przedsiębiorstwa wg wymagań Ustawy z dn. 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej, audyty efektywności energetycznej, projektowanie i wykonawstwo oraz innowacyjny system energyBIS do monitorowania i analizy zużycia energii. Świadczymy również profesjonalne usługi wdrażania i utrzymania systemów zarządzania energią wg ISO 50001. www.enms.pl

Zakres obowiązków:

  • wycena projektów w zakresie inwestycji dotyczących OZE dla przedsiębiorstw
  • zarządzanie pracą i budowa Zespołu ds. realizacji inwestycji dotyczących odnawialnych źródeł energii
  • nadzorowanie procesów projektowania i realizacji instalacji OZE dla przedsiębiorstw
  • zarządzanie pracą podległego zespołu i podwykonawców w zakresie projektowania i realizacji inwestycji dotyczących OZE
  • odpowiedzialność za pozyskiwanie sprawdzonych podwykonawców realizujących inwestycje
  • uczestnictwo w spotkaniach i wizjach lokalnych u Klientów na terenie całego kraju,
  • reprezentowanie Spółki na spotkaniach z Kontrahentami
  • nadzór nad stroną techniczną, jakością i terminowością realizowanych projektów.
  • realizacja misji, wizji, wartości i strategii EnMS Polska oraz aktywny udział w tworzeniu strategii, nowych produktów, identyfikacja potrzeb klientów oraz ocena potencjału i możliwości rozwoju, a także zmian trendów na rynku,
  • budowanie, utrzymywanie i rozwój długotrwałych relacji biznesowych z obecnymi i nowymi klientami.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: energetyka, elektrotechnika – atutem będzie branża OZE
  • certyfikat instalatora odnawialnych źródeł energii
  • uprawnienia SEP w grupie G
  • doświadczenie w na podobnym stanowisku min. 2 lata
  • umiejętność efektywnego zarządzania podległym zespołem
  • doświadczenie we współpracy z podwykonawcami
  • dyspozycyjność, także na wyjazdy delegacyjne
  • komunikatywność, samodzielność i kreatywność
  • uprawnienia energetyczne do 1 kV, uprawnienia gazowe i cieplne
  • umiejętność automatyzacji procesów analitycznych z wykorzystaniem narzędzi informatycznych
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność analitycznego myślenia, otwartość na zmiany
  • czynne prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w swojej branży
  • Zatrudnienie na umowę o pracę i atrakcyjne zasady wynagradzania
  • Szkolenia wewnętrzne prowadzone przez praktyków
  • Możliwość ciągłego doskonalenia kompetencji i nabywania nowych kompetencji w zakresie szeroko pojętego zarządzania
  • energią pod okiem doświadczonych audytorów i konsultantów
  • Samochód służbowy w godzinach pracy, telefon służbowy, notebook i inne nowoczesne narzędzia pracy
  • Pracę z przedsiębiorstwami będącymi liderami w swoich branżach
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego