Stanowisko:

Dyrektor ds. Handlowych

Główne zadania:

  • budowanie, utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z nowymi i obecnymi klientami firmy,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • organizacja i realizowanie procesu sprzedażowego, w szczególności pozyskiwanie nowych klientów i uczestnictwo w spotkaniach i wizjach lokalnych u klientów na terenie całego kraju oraz prowadzenie negocjacji sprzedażowych i warunków umów,
  • identyfikacja potrzeb klientów w zakresie usług oferowanych przez Spółkę i przygotowywanie ofert dla klientów,
  • dobór optymalnych rozwiązań dla klientów w porozumieniu z Zespołami projektowymi,
  • aktywne współtworzenie akcji sprzedażowych i marketingowych,
  • wykonywanie i przedstawianie klientom analiz finansowych implementacji rekomendowanych rozwiązań z uwzględnieniem funkcjonujących systemów wsparcia w szczególności białych certyfikatów oraz możliwości finansowania inwestycji (np. Leasing, ESCO, PPP)
  • tworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie bazy klientów i ofert,
  • współpraca z dostawcami i podwykonawcami,
  • współpraca z lokalnymi instytucjami,
  • kontakt w sprawach sprzedażowych, technicznych i organizacyjnych z klientami w trakcie realizacji zleceń,
  • udział w branżowych imprezach promocyjnych i seminariach z zakresu zarządzania energią i efektywności energetycznej, w tym również w charakterze prelegenta,
  • zbieranie informacji zwrotnych z rynku, analiza trendów, analiza konkurencji,
  • bezpośrednie raportowanie do zarządu Spółki.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane techniczne: budownictwo, energetyka, inne pokrewne
  • preferowany 5-letni staż pracy na podobnym stanowisku
  • wiedza i doświadczenie w sporządzaniu analiz finansowych, w tym analiz finansowych dotyczących projektów inwestycyjnych
  • wiedza z zakresu aktualnych systemów wsparcia projektów dotyczących poprawy efektywności energetycznej w zakładach przemysłowych, w tym mechanizmu białych certyfikatów
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość obsługi programów typu CRM,
  • umiejętność obsługi Word i Excel na poziomie zaawansowanym,
  • bardzo wysoka kultura osobista,
  • samodzielność, odpowiedzialność, stanowczość i zaangażowanie,
  • gotowość do podróży służbowych, dyspozycyjność

Oferujemy:

  • kontrakt na min. 2 lata
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • premię uzależnioną od wyników sprzedażowych
  • samochód służbowy, telefon służbowy, notebook i narzędzia niezbędne do pracy
  • możliwość ciągłego podnoszenia kompetencji i rozwoju zawodowego
  • ciekawy zakres obowiązków związany z pracami przy nowych inwestycjach